top of page

Kjøkkenbord


Jeg arvet et kjøkkenbord av hun jeg kjøpte huset av. Et eikebord fra Ikea. Jeg syns det var litt kjedelig og ville gjøre noe med det.

Jeg kjøpte planker i to forskjellige bredder og saget til i rette lengden.

Ønsket og planen var at plankene skulle se gamle ut og det var en morsom jobb :).

Naboene tror jeg er gal...... Jeg har dratt plankene i grusen, skrapet med lommekniv og skrutrekker, malt med diverse malingsrester og beis, pusset med sandpapir, gnidd inn med kaffe og edikk, pusset og skrapet til jeg var fornøyd med hver eneste planke.

Til slutt 3 strøk matt lakk på toppen.

Jeg laget en ramme jeg festet plankene på og byttet ut denne med topp-plata på det game bordet. Så har jeg beiset bordbeina.

Ferdig resultat:


Recent Posts
Search By Tags
Ingen tagger enda.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
bottom of page