top of page

Pallesofa

9,5 pall har blitt til en stor sofagruppe på terrassen. Jeg har valgt å sette hjul på hver del, slik at jeg lett kan flytte på den. De fremste hjulene har lås på.

Siden sittegruppen skal stå ute og tåle vær og vind har jeg beiset med terrassebeis og avsluttet med matt oljebasert lakk. Da preller regnet av og det er lett og tørke av støv og pollen.

Jeg saget av den nederst planken på pallen som skulle brukes som rygg. EUR-klossen på baksiden fungerer dermed som støtte slik at ryggen fikk riktig vinkel. Ryggen har jeg festet med skruer fra baksiden. En halle ble delt i to og fungerer som rygg på den ene hjørnedelen.


Recent Posts
Search By Tags
Ingen tagger enda.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
bottom of page